Kup klucz World of Warcraft The War Within. Porównaj ceny PC Key do World of Warcraft The War Within Steam

Porównaj ceny i kup tanio klucz do World of Warcraft The War Within klucz! Po zakupie, klucz gry pozwala pobrać, zainstalować i grać w World of Warcraft The War Within bezpośrednio przez Steam na PC.

Obecna najniższa cena klucza World of Warcraft The War Within W Polsce to zł 204.88

Przygotuj się na ekscytujące przygody, ponieważ „World of Warcraft: The War Within” to nowo ogłoszone rozszerzenie zmierzające do długotrwałego MMO Blizzarda, gdy Dragonflight dobiega końca. Faktycznie, to pierwsza z trzech nowych ekspansji ujawnionych dla trylogii WoW: Worldsoul Saga, z kolejnymi częściami o nazwach Midnight i The Last Titan.

Głęboko Pod Powierzchnią

Wszystkie nowe strefy w The War Within znajdują się głęboko pod powierzchnią Azeroth. To nie powinno być zaskoczeniem, biorąc pod uwagę, że ostatnie ekspansje sugerowały, że to długotrwałe MMO zmierza właśnie w tę stronę pod względem fabuły. I przyznajmy sobie, ogromny miecz w Silithus dosłownie wskazywał nam lokalizację tej ekspansji od końca Legionu.

Khaz Algar to dom Ziemiaków, a Dornogal, ich stolica, będzie nowym centrum dla graczy podczas The War Within. Kraina podzielona jest na cztery strefy: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall i Azj-Kahet. Wszystkie cztery posiadają swoje unikalne cechy i wyglądają zaskakująco jasno i radośnie jak na podziemne strefy – z wyjątkiem Azj-Kahet, które wygląda zrozumiale ciemno i niewypełnione.

Nowe Przygody w Dornogalu

Dornogal w Khaz Algar to dom Ziemiaków i będzie nowym centrum dla graczy podczas The War Within. Kraina podzielona jest na cztery strefy: Isle of Dorn, The Ringing Deeps, Hallowfall i Azj-Kahet. Wszystkie cztery posiadają swoje unikalne cechy i wyglądają zaskakująco jasno i radośnie jak na podziemne strefy – z wyjątkiem Azj-Kahet, które wygląda zrozumiale ciemno i niewypełnione.

Nowe Przygody Czekają

The War Within wprowadza nie tylko nowe lochy i rajdy, ale także Delves. To nowy rodzaj endgame’owej aktywności, którą można wykonywać solo lub w grupie. Mają być zupełnie odrębne od lochów i rajdów, a gracze nie powinni czuć się zobowiązani do ich wykonywania co tydzień.

Będziesz także mógł zabrać ze sobą towarzysza NPC, który może zmieniać się w dowolną specjalizację, jakiej potrzebujesz ty lub twoja grupa. Będą także różne poziomy trudności, bossowie do pokonania oraz łamigłówki do rozwiązania, jeśli chcesz dotrzeć do stosu łupów na końcu. Będą one także związane z sezonami, tak jak inne endgame’owe aktywności.

Specjalna Szansa dla Graczy Hordy

Jeśli jesteś graczem Hordy, który zawsze marzył o grze krasnoluda, teraz masz szansę: możesz wybrać dowolną frakcję, wybierając tę nową rasę sojuszniczą. Choć może to wydawać się dziwne, nie zapominajmy, że mieliśmy już coś, co można by uznać za krzyżowanie ras z Void Elves Sojuszu. Ziemiacy mogą także grać większość klas, z wyjątkiem Druida, Łowcy Demonów i Evokera.

W przeciwieństwie do pierwotnych ras sojuszniczych, Ziemiańcy automatycznie odblokują się jako grywalna rasa, przechodząc kampanię The War Within. To ogromna ulga dla tych z nas, którzy musieli męczyć się z reputacjami i łańcuchami zadań, aby odblokować wcześniejsze rasy sojusznicze.

Dzielenie Postępów z Warbands

Zanim zbytnio się podekscytujesz, to dotyczy tylko postępów z ekspansji The War Within i Dragonflight. Będziesz mógł wybrać, które alty chcesz uwzględnić w „Warband”, a te będą dzielić się następującymi rzeczami:

  • Dostęp do banku: Otrzymasz większy bank – i bank reagentów – dzięki czemu nie będziesz musiał wysyłać przedmiotów lub złota między swoimi altami.
  • Renoma i reputacja: Będzie to dotyczyć tylko Dragonflight i The War Within na razie.
  • Trasy lotnicze: Wszystkie odkryte przez jedną postać są znane pozostałym.
  • Osiągnięcia: Są one również dzielone między altami w Warband, choć nie jest jasne, czy obejmuje to te z wcześniejszych ekspansji.
  • Transmogrifikacja: Może być nauczona przez dowolną postać, ale noszona tylko przez odpowiednią klasę.

To może nie obejmuje wszystkiego, o co gracze prosili przez lata, ale to bardzo obiecujący początek.

Wybierz Swoje Talentowe Ścieżki

Każda klasa będzie miała więcej talentów do przydzielania, gdy osiągniesz nowy pułap 80 poziomu. Zostały one zaprojektowane, aby dać dwa różne foki dla danej klasy. Na przykład druid może wybierać między wzmocnieniem Treantów a zdolnościami Lunarnymi.

Możesz zobaczyć przykład tego, jak to będzie działać, na powyższych zrzutach ekranowych, chociaż spodziewane jest, że same talenty zmienią się w ciągu nadchodzących miesięcy w miarę trwania testów i otrzymywania opinii.

Odmrożenie Starych Mountów

Jazda na smokach zostaje, chociaż będzie nazywana „dynamicznym lataniem”, gdy opuścimy Wyspy Smoków. Nie będziesz musiał zbierać Gliczy Smoka, aby go zasilac, ponieważ plan zakłada, że ​​te zdolności będą domyślnie dostępne.

Jednym z większych problemów z jeżdżeniem na smokach jest to, że ogranicza to, jakie mounty używasz na co dzień. Możesz mieć kolekcję 300 lub więcej mountów, ale jeśli możesz używać tylko garstki z nich do jazdy na smoku, trochę to odbiera sens kolekcjonowania. Na szczęście to jest adresowane, i większość twoich starych mountów powinna działać z dynamicznym lataniem w The War Within. Ponadto, będziesz mógł używać dynamicznego latania także na starszych kontynentach.

Szybkie Fakty o The War Within

  • Pułap poziomu: 80
  • Nowe strefy: cztery nowe strefy, wszystkie podziemne
  • Delves: nowa aktywność endgame – solo lub w grupie
  • Nowa rasa sojusznicza: Ziemiak
  • Warbands: Dziel się osiągnięciami i postępami z wybranymi altami
  • Talentowe Ścieżki: Wybierz swoją drogę.
  • Jazda na smokach pozostaje: I umiejętność zostanie dodana do większości mountów.